Sunday, March 4, 2012

Dia Pernah btunang sebelum btunang dgn aku???

As salam...
smalam aku xblh nk tdow n terpaksa la aku ambik ubat untuk mngantukkan mataku ini..dh 2 mlm aku mcm ni..prasaan aku pn xsdap n asyik pk bkn2 je.:'(..lpas mkn ubat tdow tu bbrapa mnit pastu aku pn tdow la dgn amannye..tp tdowku skit tganggu dgn mmpi yg sgt mnakutkan...nk thu mmpi apa???aku mmpi dpt msg dari abg epy dia myatakan yg dia dh bertunang sblm dia btunang dgn aku..hncur sgt2 ati aku bila bca msg tu tp aku xbrapa la sgt nk pcya,so aku try r msg kembaq dia plak nk tya sal bnda ni,xsmpat aku nk tya kmbaq dia dh bgtaw..mmg mnangis xblagu la ku time tu..smpai bsah sblah bntal aku..dlm mmpi tu jgk dia bgtaw aku yg dia terima aku sbb ksian je..btl ke smua ni??aku tjga dri mmpi tu pkul 4.55 pagi..pastu mmg dh xblh nk lelapkan mata dh.dripada aku bgn n smpai skrg aku dok tpk apa maksud mmpi aku tu.nk bt keja pn aku dh xda mood.air mata tggu masa je nk turun.aku rsa mcm bnda btul2 blaku.Ya Allah,sungguh aku xmmpu untuk hdup tnpa dia.KAU kuatkan la hati aku andai dia bkan milik ku.Jdikan la aku seorg hmba yg tabah n sabar dgn setiap ujian dariMU.Amin.:'(

No comments:

Post a Comment