Tuesday, January 31, 2012

kenangan Lalu


Assalamuailaikum..(sambil  nangis)
Sbb apa nangis???sbb bru lpas tgk cter gemersik kalbu..menyetuh perasaan giler cter  tu..time2 sdih mcm ni la otak aku ni teringat bnda2 yg lpas.knangn2 aku bersama ex aku dlu..bkn knangn manis tp knangn yg pling phit yg pernah aku rsa wktu dgn dia..mmg smpai bila2 pn aku xblh nk maafkan dia..dlu masa mula2 bcnta aku la sgalanya,sngup mati sbb aku tp hakikatnya xpn..dia tgalkan aku sbb aku ni xcntik,xsempurna.ok fine aku trima smua tu tp sblm aku nk trima smua tu mcm nk gila la jgk hdup aku ni maklumla time tu syg bgai nk rak kt dia,tp bila dh lma2 aku pk,mgkin ada hikmah dsbliknya..tp untuk maafkan dia tu mmg aku xblh r..skrg dia dh rsa apa yg pnah dia bt kt aku dlu..dtg jgk cri aku,tp maaf la ye pntu ati aku xkn terbuka lg untuk dia sbb aku dh ada yg terbaik dlm hdup aku,org yg sntiasa menerima diri aku seadanya walaupn terlalu banyak kekurangan.Terima kasih awk,sbb tglkan sy..klu awk xtglkn sy mesti sy xkn jumpa dgn tunang sy skrg n xlma lg akan menjadi Suami sy dunia akhirat,insyaAllah :-)..Sy hrap sgt2 awk xkn gngu hdup sy lg..

No comments:

Post a Comment